top of page
gallery-6-1920x1080.webp

Bullet 350

En legende vender tilbake

 

Bullet er tilbake etter å ha gjennomgått dens største «makeover» gjennom tidene. Bullet er så legendarisk at det får til og med fjellene i Himalaya til å vise sin respekt. Dette er trolig verdens mest og hardest kjørte motorsykkel.

Den nye Bullet fremstår som en helt ny motorsykkel innepakket i det samme klassiske utseende. Her går moderne teknologi og nostalgi hånd i hånd. Det forventes mye av nye Bullet 350, vi er sikre på at den vil innfri!

Gjennom de siste årene har Royal Enfield gjennomgått en enorm forvandling hva teknologi angår. Strenge Euro5-krav har tvungen fram en ny og svært produktiv motor som samtidig er svært bensingjerrig. Bullet 350 er bygget på samme grunnlaget som Classic 350, med samme ramme og motor. Den mest iøynefallende forskjellen er den store og komfortable salen man forventer å finne på en ekte Bullet.

Motor: En sylinder, 4 takts, luftkjølt 349 cc

Effekt: 20,2 hk @ 6100 rpm

Dreiemoment: 27Nm @ 4000 rpm

EFI, ABS

El-start – 5 gir

 

Bullet Black Gold.png

Black Gold

Bullet Standard Meroon_.png

Standard Maroon

Bullet Standard Black.png

Standard Black

TEKNISKE SPESIFIKASJONER

MOTOR:

Type: Ensylindret, 4 takter, Luft- og oljekjølt

Størrelse: 349cc

Boring og slag: 72 mm x 85.8 mm

Kompresjon: 9.5 : 1

Maks effekt: 20.2 Hk @ 6100 omd

Maks dreiemoment: 27 Nm @ 4000 omd

Tenning: Elektronisk innsprøytning(EFI)

Clutch: Våt multi-plate

Gir: 5

 

CHASSIS OG DEMPING

Demping front: Teleskopgaffel, 41 mm, 130 mm vandring

Demping bak: To støtdempere med 6-trinns justerbar forspenning

DIMENSJONER

Akselavstand: 1390 mm

Bakkeklaring: 170 mm

Lengde: 2145 mm

Bredde: 785 mm 

Høyde: 1090 mm 

Setehøyde: 805 mm

Vekt: 195 kg (med 90% drivstoff og olje)

Tank: 13 liter

Dekk front: 100/90 - 19” - 57P 

Dekk bak: 120/80 - 18” - 66P 

Bremser front: 300 mm skive med dobbeltstempel kalipper, ABS

Bremser bak: 153 mm skive, enkeltstempel kalipper, ABS

 

gallery-3-1920x1080.jpg
bottom of page