Bullet 350
En legende vender tilbake
Bullet er tilbake etter å ha gjennomgått dens største «makeover» gjennom tidene. Bullet er så legendarisk at det får til og med fjellene i Himalaya til å vise sin respekt. Dette er trolig verdens mest og hardest kjørte motorsykkel.
Den nye Bullet fremstår som en helt ny motorsykkel innepakket i det samme klassiske utseende. Her går moderne teknologi og nostalgi hånd i hånd. Det forventes mye av nye Bullet 350, vi er sikre på at den vil innfri!
Gjennom de siste årene har Royal Enfield gjennomgått en enorm forvandling hva teknologi angår. Strenge Euro5-krav har tvungen fram en ny og svært produktiv motor som samtidig er svært bensingjerrig. Bullet 350 er bygget på samme grunnlaget som Classic 350, med samme ramme og motor. Den mest iøynefallende forskjellen er den store og komfortable salen man forventer å finne på en ekte Bullet.
Motor: En sylinder, 4 takts, luftkjølt 349 cc
Effekt: 20,2 hk @ 6100 rpm
Dreiemoment: 27Nm @ 4000 rpm
EFI, ABS
El-start – 5 gir
Black Gold
Standard Maroon
Standard Black
TEKNISKE SPESIFIKASJONER
MOTOR:
Type: Ensylindret, 4 takter, Luft- og oljekjølt
Størrelse: 349cc
Boring og slag: 72 mm x 85.8 mm
Kompresjon: 9.5 : 1
Maks effekt: 20.2 Hk @ 6100 omd
Maks dreiemoment: 27 Nm @ 4000 omd
Tenning: Elektronisk innsprøytning(EFI)
Clutch: Våt multi-plate
Gir: 5
CHASSIS OG DEMPING
Demping front: Teleskopgaffel, 41 mm, 130 mm vandring
Demping bak: To støtdempere med 6-trinns justerbar forspenning
DIMENSJONER
Akselavstand: 1390 mm
Bakkeklaring: 170 mm
Lengde: 2145 mm
Bredde: 785 mm
Høyde: 1090 mm
Setehøyde: 805 mm
Vekt: 195 kg (med 90% drivstoff og olje)
Tank: 13 liter
Dekk front: 100/90 - 19” - 57P
Dekk bak: 120/80 - 18” - 66P
Bremser front: 300 mm skive med dobbeltstempel kalipper, ABS
Bremser bak: 153 mm skive, enkeltstempel kalipper, ABS