CONTINENTAL GT 650
Heftig Caferacer som kjører like bra som den ser ut. Dette er den mest påkostede av alle Royal Enfield modellene. Rett og slett en perle av en MC. Det er først når du har prøvekjørt den du vil forstå!
Motor: To sylindre, 4 takts, luftkjølt 648cc med oljekjøler
Effekt: 47 hk @ 7250 rpm
Dreiemoment: 52 Nm @ 5250 rpm
EFI, ABS
Elstart – 6 gir
Continental GT 650 kommer med dobbelsal, i og med at modellen er registret for to. Likevel ønsker de fleste å forsterke Caferacer-stilen og velger derfor å sette på en solosal som anvist på flere av bildene. Dette gjøres med et lite tillegg i pris.
Alle Royal Enfield Euro5 modeller leveres med 3 års fabrikkgaranti og 3 års veihjelp.
Alle modeller leveres som A2.
Det bankende hjertet i Continental GT er en tosylindret 270 graders inline-twin med balanseaksel. Den luftkjølte motoren er på 648 kubikk og er i tillegg utstyrt med oljekjøler.
Effekt: 47 hk @ 7250 rpm
Dreiemoment: 52 Nm @ 5250 rpm
EFI, ABS
Elstart – 6 gir
MOTOR
FARGER
Rocker Red
British Racing Green
Dux Deluxe
Mc. Clean
Slipstream Blue
Apex Grey
TEKNISKE SPESIFIKASJONER
MOTOR
Type tosylindret inline-twin 270⁰,
balanseaksel, 4 takter, luftkjølt
648 cc med oljekjøler
Sylinderdiameter x slag: 78 mm x 67,8 mm
Kompresjonsforhold: 9,5: 1
Effekt: 47 hk @ 7250 o / min
Moment: 52 Nm ved 5250 o / min
Tennsystem: TCI
Kobling: våt, flerplate
Girkasse: 6 gir
Smøring: Våtsump
Motorolje: 15 W 50 API SL
Drivstoffforsyning: EFI, Mikuni / Bosch
Starter: Elektrisk
CHASSIS
Demping front, teleskop foran, 110 mm
Demping bak: Dobbelt gassstøtdemper, 88 mm
Støtte: Sidestøtte
MÅL & VEKT
Lengde: 2122 mm
Bredde (uten speil): 744 mm
Høyde (uten speil): 1024 mm
Bakkeklaring: 174 mm
Sittehøyde: 790 mm
Servicevekt: 198 kg
Drivstoffkapasitet: 12,5 L / 95 oktan
Dekk foran: 100/90 - 18 ”
Dekk bak: 130/70 - 18 ”
Bremser foran: 320 mm skive, ABS
Bremser bak: 240 mm skive, ABS
Elektrisk system: 12 V - DC
Batteri: 12 V, 14 Ah
Frontlykt: 12 V, 60/55 W, halogen
Baklykt: 21 W / 5 W