

Super Meteor 650
Motor: To sylindre, 4 takts, luftkjølt 648cc med oljekjøler
Effekt: 47 hk @ 7250 rpm
Dreiemoment: 52 Nm @ 5250 rpm
EFI, ABS
Elstart – 6 gir
HNTR 350
Motor: En sylinder, 4 takts, luftkjølt 349 cc
Effekt: 20,2 hk @ 6100 rpm
Dreiemoment: 27Nm @ 4000 rpm
EFI, ABS
El-start – 5 gir
.jpg)

Classic 350
Motor: En sylinder, 4 takts, luftkjølt 349 cc
Effekt: 20,2 hk @ 6100 rpm
Dreiemoment: 27Nm @ 4000 rpm
EFI, ABS
El-start – 5 gir
METEOR 350
Motor: En sylinder, 4 takts, luftkjølt 349 cc
Effekt: 20,2 hk @ 6100 rpm
Dreiemoment: 27Nm @ 4000 rpm
EFI, ABS
El-start – 5 gir


INTERCEPTOR 650
Motor: To sylindre, 4 takts, luftkjølt 648cc med oljekjøler
Effekt: 47 hk @ 7250 rpm
Dreiemoment: 52 Nm @ 5250 rpm
EFI, ABS
Elstart – 6 gir
CONTINENTAL GT 650
Motor: To sylindre, 4 takts, luftkjølt 648cc med oljekjøler
Effekt: 47 hk @ 7250 rpm
Dreiemoment: 52 Nm @ 5250 rpm
EFI, ABS
Elstart – 6 gir


HIMALAYAN 411
Motor: En sylinder, 4 takts, luftkjølt 411cc med oljekjøler
Effekt: 24,5 hk @ 6500 rpm
Dreiemoment: 32 Nm @ 4250 rpm
EFI, ABS
Elstart – 5 gir
SCRAM 411
Motor: En sylinder, 4 takts, luftkjølt 411cc med oljekjøler
Effekt: 24,5 hk @ 6500 rpm
Dreiemoment: 32 Nm @ 4250 rpm
EFI, ABS
Elstart – 5 gir
